Inte nöjd längre!

2kommentarer

Skrev ju häromdagen att jag är nöjd så länge lillfisen klarar sig undan förkylningen och allt vad det innebär. Som sagt, jag är inte nöjd längre!!!

Inte många timmars sömn för min del den här natten, har snorats och hostats alldeles för mycket hos alla i princip. Det borde fasen vara förbjudet att vara förkyld om man itne är kapabel till att snyta sig. Dags att leta upp nässugen med andra ord.

Ner och lägga i pannan igen nu så vi har varmvatten, sen inväntar att sambon stiger upp så jag kan gå och lägga mig någon timme innan han åker till jobbet.

Denna kommentar fick jag på förra inlägget, kan man gissa att det är självaste sambon som ger sig själv en klapp på axeln?

Anonym om Vi är inga vänner till moder natur idag:

Låter som att du har en väldigt bra sambo ;)






2 kommentarer

Petra Lindemann

13 Oct 2011 10:14

Frida, du har en härlig sambo. jag kan ge honom en klapp på axeln om han behöver det!

Frida

13 Oct 2011 18:31

Tack Petra, gör de ´så blir han glad :)

Kommentera

Publiceras ej