Vi är inga vänner till moder natur idag

4kommentarer

Jisses vad papper det går åt idag, rent löjligt. Jag snorar och stora snorar. Vi skkulle lätt kunna fylla ett badkar med snor. Så en hel del snytpapper har det gått åt. Just nu så går stora på en trevlig alvedoneffekt, väntar mig en krasch snart för hennes del när den går över. Lillfisen har inte varit så samarbetsvillig idag, har fullständigt vägrat att sova. Till slut fick jag släpa med mig stora ut (nog för att hon var glad över att gå ut) i vintermössa och varm jacka för att söva lillfisen i vagnen. Så vid kvart öve fem somnade hon äntligen och sover fortfarande.

Sambon var snäll nog att inte jobba över ikväll, så han kom hem direkt efter utbildningen, uppskattas mycket! Jag är helt slut, snorig och början till feber. Full rulle hela dagen med mindre nöjda barn...tar på krafterna.

Nu ger sambon stora ett bad, behöver tvätta ur allt snor ur håret och örona, jag tar en välbehövlig paus i soffan och gör ingenting en stund, innan allt sätter fart igen...

Men så länge inte lillfisen blir sjuk med så är jag nöjd!

"Hunnen" har det tydligen bra hos kusinerna, inte för att jag trodde något annat!

4 kommentarer

Kerstin i annan by...

12 Oct 2011 14:57

Krya på er kram!!!

Tycker du valt ett väldigt bra namn på din blogg..

Mitt kaotiska liv..

Känns som det är väl mycke kaos ibland..

men så är livet som småbarnsmamma..

försök njut och ta hand om dej mitt i allt snorande..suck..

Kämpe kram!!!

Bodypalace

12 Oct 2011 15:10

att vara sjuk och ha barn måste vara det värsta som finns :P

annsoh

12 Oct 2011 15:31

Hejsan! Grymt fin blogg du har!

Följas via bloglovin :)?

Anonym

12 Oct 2011 15:50

Låter som att du har en väldigt bra sambo ;)

Kommentera

Publiceras ej