Vad gör ni på nätterna?

1kommentarer

Tänkte jag skulle dela med mig om vad mina nattliga sysselsättningar kommer bestå av närmsta tiden. Lillfisen har ju som bekant fått ett något rubbat sömnmönsuter på senaste tiden. Igår natt tog hon det till helt nya nivåer. Vid halv tolv tiden på natten var maken i pannrummet och jag var på toa. När jag sitter där i godan ro hör jag en duns på ovanvåningen och någon som börjar springa på golvet mot trappan. Stora var hos mormor och morfar, så hon kunde det ju inte vara, bara en kvar att välja på då. Som ni vet är det ju inte bara att rusa ut från toan i vissa lägen, vissa saker måste man bara slutföra. Nu vill jag påstå att jag var snabb, och rusar ut lagom för att möta lillfisen halvvägs ner för trappen. När hon såg mig ökade hon farten ytterligare. Hon kryper baklänges ner med en jäkla fart med ett stort flin i ansiktet.Hon kan numer klättra ur spjälsängen. Hon visade bevis på detta flera gånger under natten...Dags för annan säng antar jag snart.
huliganer, sovvanor,

1 kommentarer

mammaTea

22 Jan 2013 11:50

Busunge ;)

Kommentera

Publiceras ej