En sjuk tös

1kommentarer

Har kommer det en bild på min sjuka tös. hon ser förvisso inte allt för sjuk ut på den bilden, men tror mig, hon är inte allt för kry, har bara ett bra pokerface!



Jag har ingen aning om varför bilden lägger sig så, skitdumt!

Hur som haver, för er som orkar vrida på huvudet skulle man kunna konstatera att barnet i fråga har lite små kläder på sig på vissa delar och saknar kläder helt på andra delen. Detta beror inte på att barnet inte har kläder som passar, faktiskt har hon en väldigt generös garderob. Sen att barnet envisas med att klä av sig alla kläderna för att enbart använda koftan som flickorna hade som bebisar är en annan sak. Anledningen till lut koftan överhuvdtagdt är framme är att jag tänkte den kunde fungera till dockorna. Men se där hade jag fel!

1 kommentarer

Josefin

17 Jan 2013 06:58

Men söta som få =)

Kommentera

Publiceras ej