Klåfingriga unge

1kommentarer

Började tidgiare att skriva ett inlägg med titeln " hemma med en klåfingrig bebis". Gissa två gånger varför inte just det inlägget publiceras!

Och inte fasen sparades de som utkast heller, så bara att börja om med att kickstarta minnet igen, för vad jag skrev har jag ingen aning om längre.

I helgen steg jag över till den mörka sidan, skäms lite måste jag säga. Jag införskaffade mig en ny mobil. En sån som man inte kan använda när man äter chips. Bara där borde varingsklockorna dykt upp i huvudet på mig! Ska erkänna att vi inte riktigt är kompisar än, nämre sanningen är nog att säga att vi är än så länge bittra fienden. Har till och med tänkt tanken på att byta tillbaka till min gamla pålitiliga chipsvänliga telefon som fungerar för min tjocklek av fingrar. Men får väl ge den nya en sportslig chans i alla fall innan jag begraver den för gott.

Nu dags att röja upp i bombnedslaget aka vardagsrummet. Varför blir jag fortfarande förvånad över hur mycket en niomånaders bebis kan vända till? Borde jag inte redan har lärt mig det här?

1 kommentarer

Petra Lindemann

13 Mar 2012 14:43

Bra med mobilen, eftersom du sa igår att det finns orsaker till att du måste minska i vikt ett par kile eller så!!

Kommentera

Publiceras ej