Fredagskänsla

0kommentarer

Hela min kropp skriker att det är fredag...varför är min kropp så trög? Kan den inte förstå att den kommer bli grymt besviken imorgon bitti när den är på väg till jobbet igen?

Båda töserna somnade vid klockan sju ikväll, i soffan dessutom. Bara att bära upp med andra ord. Ska erkänna att kvällen helt plötsligt blev ganska lång och jag känner mig lite handfallen, vad sjutton ska jag göra. Är inte riktigt van vid att bara kunna göra vad jag vill i så här många timmar. Löjligt va? Visst finns ju egentligen hur mycket som helst att göra...men det är ju så jäkla tråkigt att fixa tvätt och allt sånt där.

Förresten, min bebis säger mamma nu för tiden! Lite stolt är jag allt för att inte tala om att det värmer fint i modershjärtat!

Med den känslan i kroppen (och den där jäkla fredagskänslan då) säger jag godkväll gott folk!

Kommentera

Publiceras ej