Snark!

0kommentarer

Idag har min stackars ömma hjärna arbetat segare än vad sirap rinner genom en nappflaska.

Stora har vaknat hur många gånger som helst under natten, mycket mardrömmar tror jag. Hon somnar ju om mellan varje gång, jag hinner knappt somna om innan hon vaknar igen. Inte mycket sömn inatt för min del tyvärr.

Eftermiddagen har däremot varit riktig mysig. Båda barnen har varit på ett härligt humör. Sen att lillfisen somnade vid sju snåret utan kvällsmålet lär jag väl få lida för inatt, men visst det får jag väl ta. Och stora somnade strax innan åtta...bra kväll överlag med andra ord!!

Hade det inte varit för att hunden tydligen inte kan gå på toaletten som alla andra hade jag faktsikt gått och lagt mig redan nu. Som det är nu får jag snällt vänta till efter nio i alla fall, och pannjäveln skiter jag i ikväll, jag orkar bara inte!

Godnatt! Nu lägger jag mig i soffan och vilar ögonen en stund...

Kommentera

Publiceras ej