Riktigt dåligt!

0kommentarer

Så illa av mig det här, lyckas inte riktigt få något flyt i det här med att skriva. Kanske bli bättre med tiden när vi kommit in i de nya rutinerna av att byta vardag med varandra.

har inte så mycket att säga ikväll heller för den delen, lite mycket som snurrar i skallen, men vill i alla fall informera om att lillfisen härmed har fått sin första tand. Kan ju tycka att det var på tiden! Kan även förklara senaste dagarnas frånvaro av min munterjök!

Annars, ja det händer saker hela tiden, men allt skrivs inte ner, en del saknas för att jag inte orkar eller hinner och en del skrivs inte ner för att det är inget jag vill dela med mig av till människor som inte står mig nära. Så är det...

Då båda töserna däckade vid sjusnåret innan vällingen så ska jag försöka slappa en stund, för jag har en svag aning om att det kan bli lite vaket inatt.

Till sist, jag längtar tills på fredag!!! Ska bli udnerbart att få komma bort en helg och bara vara jag tillsammans med sambon! Det behöver vi!

Kommentera

Publiceras ej