Lite längre paus än planerat

1kommentarer

Ok, föräldrartiden har inte varat så här länge, det kan jag lova. Hände lite saker på vägen som jag inte riktigt kunde styra över.

Helgen var underbar! Först en natt på hotell och sen en natt hemma själva. Göteborg var vi i, låg i badkar i två timmar, satt på restuarang i två timmar drygt, tittade på film i sängen. Inte umgåts med någon annan än varandra. Det behövde vi! Sen en kväll hemma som bestod av lite alkohol och guitar hero! Helgen var så jäkla rolig, och vi fattade ganska snabbt att detta kommer bli en återkommande sak att göra minst en gång om året. Vi behövde verkligen tillbringa tid tillsammans och ensamma, att bara få vara oss igen, speciellt efter den sista månaden. Är mycket glad för att vi gjorde detta.

Sen däremot blev det lite mindre trevligt, sambon vaknade natten till söndagen med magsjuka...urk! Därav lite bloggtorka, hade lite annat att göra man kan lungt säga.

Sen igår när jag väl tänkte ta tag i det här igen så ligger portalen ner...så synd...

Hur som helst, sambon mår la hyfsat nu, återstå att se hur natten blir, jag börjar jobba heltid imorgon och sambon går hem på heltid. SÅ lite förändrigar sker, men det känns bra. Speciellt eftersom vi nu är hemma tillsammans varje kväll....som en riktig familj med andra ord!

Nähä, komedikväll på femman....så min stjärt kommer vara fastklistrad i soffan och enbart njuta....

1 kommentarer

joanna- att leva med Aspergers syndrom!

31 Jan 2012 19:43

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

Kommentera

Publiceras ej