Kaos bland de små grå

0kommentarer

Mycket är det som snurrar i skallen. Hjärtat säger mig att vi borde satsa på det här om vi kan, trots att det inte är världens bästa tidpunkt. Men hjärnan säger att det är bättre att fixa vissa andra saker först. Frågan är vad som får bestämma i sista änden. hur som helst är det typiskt oss att göra sånt här. Vad berättar jag när JAG har fattat ett beslut, vilket kommer ske väldigt snart misstänker jag.

Övrigt, någon vill kika på vår bil för att ev köpa den trots att drivknuten gått åt skogen. Se där ja!

Och lillfisen åt välling ifrån flaska ikväll, i och för sig var hälften pärondryck, men det är en helt annan sak. Inte viktigt i sammanhanget anser jag....

Ja, det är något stökigt i hjärnan hos mig för närvarande plus att jag itne är helt piggelin, verkar som sambons basilusker bestämde sig för att få fäste trots allt...blä

Nä, nu sveriges värsta bilförare så man kan känna att man är bra på något i alla fall

Ha de

Kommentera

Publiceras ej