Jag har mördat

1kommentarer

Ja, det är sant. Idag begick jag ett mord, och inte vilket som helst, utan ett styckmord. Så vad är mer passande än att titta på Irene Huss - tatuerad torso ikväll?

Under självaste mordakten hade dessutom en hejaklack som bestod av en två och en halvåring som klappade förtjust i handerna och ropade "Bla Mamma!", varje gång jag satte häcksaxen i någon del. Bredvid henne stod en sjumånaders tös och studsade i sin gåstol samtdigt som hon skrattade varje gång syrran hejade.

Det tog tid, men till slut var det bara flis kvar av den där jäkla granen!

Så nu är julen över har jag bestämt, sen att jag kommer damsuga upp granbarr fram till midsommar är en helt annan fråga.

1 kommentarer

Petra Lindemann

07 Jan 2012 10:34

Med tanke på ditt förra inlägg ang sambon läste jag med fasa ditt nya inlägg fram till sista meningen. När jag vet att allt står rätt till i Nydala så vågar vi oss dit ikväll!!

Kommentera

Publiceras ej