Bebissjuk!!!

5kommentarer

Idag har jag fått den stora äran att få snuffsa på en alldeles färsk bebis! Han va så jäkla söt (kan bara inte begripa va de kommer ifrån, måste vara brevbärare ;)
Så liten, så liten, nästan rädd för att han skulle gå sönder. Inte klokt vad fort man glömmer hur små de va, känns som mina har aldrig varit så små. Men det vet jag ju att de har varit, nästan på grammet dessutom.

Så mysigt var de, och även få tillbringa lite gosetid med självaste de nyblivna päronen! Den här stunden kommer jag leva på länge.

Upplyste även käraste sambon att jag va bebissjuk och han började mumla något om att det inte får plats tre bilbarnstolar i bilen. Jojo hahaha

Men visst blir man bebissjuk, och skulle nog inte tacka nej till en tredje framöver, men vi får väl se vad som händer och sker här i livet först.


Nu och stoppa tillbaka skitungen i sängen då hon gör saker som absolut inte hör ihop med att sova.

5 kommentarer

Josefin

05 Jan 2012 07:08

Naaaaaw! Minns första gången jag var hemma hos er och Lykke var typ en vecka gammal, såååååå liten och skör tyckte man =)

Josefin

05 Jan 2012 07:09

Förresten var din karl mer positiv när han förklarade för Seb hur han skulle knöka in en barnstol i volvon och att det nog alls inte skulle bli trångt haha ;)

Frida

05 Jan 2012 21:14

Jo men de är ju de! Men man glömmmer ju de tyvärr :)



Du menar i sebs bil antar jag?

josse

06 Jan 2012 12:49

Japp i volvon =)

Frida

06 Jan 2012 22:12

Se där ja!

Tja, jag instämmer, bara att börja avla nu!

Kommentera

Publiceras ej