2012

0kommentarer

Nytt år och nya möjligheter sägs det.

Första är väl kanske att jag skulle bli lite mer aktiv och konsekvent här i bloggen, för under december har det varit lite torftigt får jag nog erkänna.

Nyårsaftonen var jätte trevlig, lika många vuxna som barn, så livat var det helt klart. Vid tio tiden hade sista barnet däckat i soffan så då kunde vi prata lite skit i lugn och ro. Det här gör jag gärna om! För det är väl bara att inse att tiden då man festade hårt på nyår är förbi.

Idag är min sista dag som föräldraledig, det känns lite hårt och lätt ångestframkallande. Kan inte begripa vad den här tiden tog vägen. Då natten var lite jobbig med lillfisen sen, så blev det inte så mycket sömn för min del. Den tog jag igen under dagen och sambon tog med barnen till svärföräldrarna, dels för att jag skulle få sova i lugn och ro och sen förbereda mig med lite pappersarbete inför morgondagen. Så nu sitter jag här helt i min ensamhet, lite ovant.

Nu betala räkningarna innan pluggandet startar.

God fortsättning på er!

Ps, nyårslöften har jag härmed förpassat upp på vindern då jag aldrig lyckas hålla dem endå, varför bli besviken liksom?

Kommentera

Publiceras ej