Typiskt oss

0kommentarer

Soffan vi äger är något speciell. Det är en tre-sitssoffa, sitter man två personer i varsin ände sitter man jätte bra, sätter sig en tredje alternativt två personer bredvid varandra känns det som soffan håller på att kantra...lite obehagligt måste jag nog säga. bara att konstatera att den har gjort sitt!

Kikade på blocket, hittade en soffa direkt, sambon är nu iväg för att hämta hem den. Det här var absolut inget planerat köp, utan som vanlgit så yttra sig våra spontana egenskaper på gott och ont!

hur som helst, har städat ur vardagsrummet, släpat ut den gamla skroten, så nu sitter jag här i en barbarpappapuff och inväntar sambon som förhoppningsvivs har med sig den bättre begagnade soffan hem. Annars känns det som jag möjligen har slitit här hemma lite i onödan...

Annars har helgen varit intensiv men toppen, kommer jag ihåg de skriver jag lite om det någon annan dag. Orkar inte nu plus att barbarpappapuffen är nog inte riktigt designad för en vuxen människa med en laptop i knät...

Kommentera

Publiceras ej