Söndag

0kommentarer

Barngympa idag igen. Gick super även denna gång, behövde inte vara med lika mycket heller utan hon börjar våga lite mer. Däremot kan jag inte låta bli att undra varför i helskotta folk inte kan hålla reda på sina barn?!?! Det är INTE ok att knuffas, trängas, skrika, förstöra....det är väl ändå något alla borde veta?

Jag fattar inte hur man som förälder kan sätta sig på läktaren och göra precis allt utom att överhuvdtaget slänga ett öga på sitt barn som är i hallen. Har man inget samvete eller ansvarskänsla gentemot andra? Jätte lätt verkligen att försöka lära stora hur man bete sig när ett gäng snorungar uppenbarligen bevisa mig motsatsen.

Ja, där fick jag avreagera mig lite, skönt!

Annars har det varit en toppen helg, en massa trevligt besök!!!

Nu unnar jag mig lite sofftid den här helgen, så njut av sista timmarna av denna helg!

Kommentera

Publiceras ej