All by myself

0kommentarer

Vilket för övrigt är en mycket bra låt, tycker jag då.

Sen beskriver själva titeln min status för kvällen. Hela familjen befinner sig hos farmor och farfar i Växjö, eller ja de borde väl snart vara på väg hem.

Själv var jag förbi min farfar på vägen hem, hjälpte han lite med snöskottningen och lägga om ett förband. Det var mycket tevligt att få tillbringa lite ensamtid med honom, det händer alldeles för sällan tyvärr. Men imorgon får jag den äran ytterliggare en gång, och då är ju dessuom sambon hemma och eldar, så behöver jag inte åka hem så tidigt. Ska bli riktigt mysigt!

Förresten, Stora börjar bli en jäkel på kullebyttor!!! Tycker jag är ganska bra för en två och ett halftåring i alla fall!

Sen har sambon byggt en pulkabacke här i trädgården, jepp man kan tydligen bygga dem på egen hand. Ska försöka ta ett kort på den imorgon, redigt tjusig får jag nog påstå.

tja...annars gör vi inte så mycket, kör på med big band theory på kvällarna och skrattar så vi kiknar mellan varven, en och annan tår trillar med. Just de ja, däremot på fredag, då blir det andra bullar (dock inga i ugnen), för då far vi iväg på äventyr för att se min namne på scen...nämliten Rammstein!!!! Det ser vi fram emot!

Nu fortsätter jag med lite mästerkock i väntan på att sambon kommer hem så vi kan fortsätta maratonen!

Ha de

Kommentera

Publiceras ej