testar vi igen då

0kommentarer

Testar en gång till att blogga från mobilen. Här hemma tittar vi på film. Kan völ lugnt säga att sambon överraskade mig en aning när han kom hem med två skräckfilmer! Han hatar ju sänka filmer! Jag tänker dock inte klaga. Perfekt torsdag! Lillfisen har sovit hela natten lång och snorar knappt längre, framsteg med andra ord. Sånt gillar jag. Nu äntligenkänner jag igen min minsta flicka, hon har varit saknad. Stora tösen däremot hostar och har sig på nätterna. Vaknar och gråter för det gör ont. Trodde verkligen att den skiten var över. Tydligen hade jag fel. Som tur är har vi medicin kvar sen sist, så bara att köra med det och hoppas det hjälper! Nu tycker sambon att jag är lätt osocial, bäst att råda bot på de! Ha en bra kväll gott folk!

Kommentera

Publiceras ej