Påskafton

0kommentarer

Först då, Glad Påsk till er alla!

Igår var jag på möhippa för en god vän! En kul dag och en kul kväll var det! Enda som var synd va min förkylning som jag kände inte riktigt var nödvändig, sen att vintern gjorde ett besök igen var också ganska onödigt enligt min mening. Men bortser vi från de två små detaljerna var det en toppendag!

Idag vaknade jag upp alldeles ensam i huset, jag och två katter befinner sig i huset för närvarande. Resten av familjen firade påsk igår hos släkten. Kommer väl hem under kvällen tror jag. Så mitt uppdrag idag är att måla om halva köket, men börjar med barnens kök och en dörr, sen får vi se vad jag hinner med i övrigt eller rättare sagt se hur långt färgen räcker...jag har en svag misstanke om att det kan bli lite knapert vilket nartuligtvis har sina självklara förklaringar...hälla ut en fjärdedels burk på golvet var väl kanske inte helt briljant...

Nu lunch sen fortsätta kladda med färg...

Kommentera

Publiceras ej