Panik, stress, glädje, klart!

1kommentarer

Under en dag kan ens känslor och humör verkligen pendla fort.

Imorse fick jag något stressande nyheter...butiken som jag skulle beställa min brudklänning ifrån har gått i konkurs. Tur i oturen i alla fall att jag inte hade hunnit beställa och lägga handpenning. Men surt som fasen att börja om igen från början, sen vetskapen att det var 14-20 v leveranstid var något deprimerande. Det var nämligen hög tid att beställa typ denna vecka!

Slutade med att svärföräldrarna var snälla och kom hit under eftermiddagen för att passa barnen, så kunde jag och sambon åka till Jönköping och påbörja letandet igen.

Gick mycket mycket bra, blev inte den klänningen som det var tänkt, utan en annan som jag dessutom fick med mig hem direkt! Hittade även två underbart söta klänningar till flickorna. Nu är det bara sambons kläder kvar att fixa!

Allt det gjordes på under 50 minuter, vilket jag tycker är mycket bra!

Nu börjar det kännas mer verkligt, att vi faktiskt ska gifta oss i höst! Inbjudningskorten är snart klara, likaså är det klart vilken mat vi ska ha och bröllopsresan är bokad! Känns bra att vi har kommit så här pass långt nu!

Nu ska jag ut och vattna mina ledsna blommor!

1 kommentarer

Petra

19 Apr 2012 08:47

Ni kommer bli superfina =) Kommer tänka på er på er stora dag =)

Kommentera

Publiceras ej