Just de ja...

0kommentarer

Jag har ju en blogg som jag uppenbarligen missköter åt det grövsta.

Har faktsikt ingen motivation för närvarande, alldeles för mycket annat att stå i. En lillfis som är konstant förkyld och har svårt att sova till exempel, eller varför inte en trädgård som behöver få lite omtanke. Ja, ursäkter kan jag komma på i mängder, antaligen inga godtagbara ursäkter antar jag förvisso.

Lite nyheter i alla fall, stora cyklar numer alldeles själv på sin trehjuling, en mäkta stolt flicka är det! Lillfisen har en duschfetisch verkar det som. Skall sitta i duschen hela tiden (vatten eller inte spelar mindre roll), och blir flyr förbannad när hon inte får. Hon har humör den lilla fröken kan jag lova.

Tja, det händer en massa egentillgen...men men....nu ska jag ner och elda lite så jag kan få ta en dusch ikväll

Kommentera

Publiceras ej