I vårt hus har vi för närvarande en syndflod, är glad så länge det bara är en!

1kommentarer

Ja, vad ska man säga. Natten tills idag var ju så där lagom kul. Lillfisen är förkyld, inte så mycket feber men däremot så snoras det och snoras ännu mer. Det är faktiskt en fråga jag verkligen vill ha svar på någon gång i mitt liv, hur mycket snor får plats i ett huvud?

Hon är allmänt gnällig, har svårt att hålla humöret uppe och mat är inget hon är intresserad av. Så något är ju helt klart galet, för väl de har hon inte mått. Natten tills idag då...ja, hon va sjukt trött, men kom bara inte till ro. Vid tolv tiden inatt gick sambon ner med henne o la sig i soffan, så jag skulle få sova lite. Helt ärligt är det så här, jag är uppe ett flertal gånger varje natt som det är. Jag orkar inte vara uppe en hel natt och sen gå och jobba. jag går runt i en dimma många dagar som det är ändå.

Vid tre tiden kom stora in och ville sova, det är dock mysigt då hon faktiskt lägger sig ner bredvid en och somnar på studs. Klockan fem vaknar jag av att lillfisen är olycklig nere på nedervåningen. Så knallar ner och avlöser sambon, så han hinner sova lite innan jag sticker itll jobbet. Trötta är vi allihopa idag kan jag säga. Hon är fortfarande inte riktigt pigg, men fick i henne en flaska välling ikväll i alal fall, alltid något antar jag. Sover för närvarande men förhoppnignarna är väl inte enorma för att natten som kommer.

Sånt är livet, men hårt att se henne så missnöjd och olycklig utan att kunna åtgärda det. Enda som hjälper är att vanka vanka vanka och sen vanka lite till.

Nu tänker jag faktiskt krypa ner under filten och blunda till en film...bäst att passa på!!

Just de, vi har internet igen, bara så ni vet, så nu h ar ag inag ursäkter längre! Godnatt

1 kommentarer

Josse

04 Apr 2012 07:41

Usch stackars lillfisen ( och er) som inte får sova, hoppas det vänder snart!

Kommentera

Publiceras ej