Det går det här

0kommentarer

Syndafloden har nu minskat till att vara en liten strilande bäck, vilket är mycket positivt. Aptiten har väl däremot inte återvänt riktigt än, men det kommer väl den med. Hon har ju lite att ta av som tur är till skillnad från sin storastyster.
På tal om storasyster, hon har fått en jäkla skithosta...suck, tur att vi har kvar bricanyl sen förra året.

Jag däremot verkar dra på mig skiten istället. Skallavärk som inte är av denna värld. Ungefär som att två troll har konsert med cymbaler innanför skallbenet på mig, kan säga att det är inte någon musik man gärna dansar till. Ont i halsen och hostar upp härligt grönt slem, trevligt va! Blä, så typiskt med nu inför långhelg...men har jag tur blir det väl inte värre än så här.

Nu ska jag ta mig två alevdon, krypa ner under filten och inväntar grand design. Kanske försöka övertala sambon till att göra popcorn med!

Kommentera

Publiceras ej