Tre flickor ensamma hemma hela dagen

0kommentarer

Inatt fick jag sällskap av stora i sängen, nästan så man kan tro att hon kände på sig att sambon/pappa inte skulle sova hemma inatt. Vaknade direkt när jag smög upp och sen fick hon helt enkelt följa med mig in i vårt sovrum. Framåt morgonkvisten kom även lillfisen och gjorde oss sällskap. Riktigt mysigt måste jag säga, dock så udnrar jag varför vi nödvändigtvis måste sova tre stycken på min halva av sängen och sambons halva stor tom?

Idag fick jag rycket att städa ugnen, man kan väl säga att det var på tiden, väldigt mycket på tiden! Stora var snäll och hjälpte mig städa micron under tiden...duktig tös!

Just nu sitter vi och tittar på Skönheten och Odjuret, då stora höll på att bryta ihop fullständigt, så en paus i soffan medans lillfisen sover. Sen går vi nog ut en runda till, blev ju faktiskt fint väder, kors i taket!

Kommentera

Publiceras ej