Snart så är det helg i hela tre dagar

0kommentarer

Måste säga att den här veckan har gått riktigt fort, vet inte varför.

Något positivt är att stora verka ha minskat ner på trotsen senaste tiden. Det är sällan något gnäll eller hysteriska utbrott, utan istället har jag en ganska harmonisk och tillfreds dotter här hemma. Det känns mycket trevligt vill jag påstå! Så nu är det riktigt roligt att vara hemma hela dagarna med henne, för nu kan vi har kul ihop istället för att allt slutar i bråk. Hoppas det håller i sig ett tag nu, den här tösen är mycket trevligare än monstret som besöker oss mellan varven.

Något inte så postivit är att vår torktumlare till slut bestämde sig för att stiga ner i graven, eller rättare sagt jag bestmäde att det var dags nu. Vågade inte riktigt lita på den längre. Så idag blev det till att inhandla en ny tumlare, det var ju pengar som inte fanns. Suck. Men ghelt klart värt dem, för jag vägrar vara utan torktumlare i vinter. På sommaren går det väl an, då kan man oftast hänga tvätten ute, men vintern!? Nä, tumlare skall det vara. Imorgon kommer denna maskin hem till vårt hus för att bli en av mina bättre goda vänner, vi kommer tillbringa mycke tid tillsammans framöver.

Nu film för mig...

Kommentera

Publiceras ej