Något skumt pågår här :/

0kommentarer

Båda barnen sov vid halv åtta, lillfisen redan vi sju!! Det är INTE en normal kväll hemma hos oss, inte för att de brukar vara vakna jätte sent, men detta var verkligen extremt. Inget jag är van vid längre, så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag skall ta mig för. Straffet för denna tidiga kväll lär utdelas, frågan är bara när?

Det andra skumma är vår torktumlare. Den har låtit väldigt märkligt senaste veckan, och ikväll började lampan för filtret lysa, bara det att filtret var tomt? Litar inte riktigt på den längre, dessutom blir inte tvätten helt torr heller. Så imorgon blir vi fattiga, för då skall det inhandlas ny tumlare...precis de vi ville lägga pengarna vi inte har på! Suck, väntar bara på att tvättmaskinen skall braka...misstänker att det inte är allt för långt borta tyvärr.

Men inte så konstigt egentligen. De har varit med om en översvämmning som hette duga och shocken av två barn, förstår nästan att de börjar hälsa hem.

Då de faktsikt sover nu, så ska jag väl försöka passa på att göra lite nytta här hemma, såsom disk och plock...blä

Kommentera

Publiceras ej