Luvliga höstdag!

0kommentarer

Vädret har varit fenomenalt idag, en helt underbar höstdag helt enkelt. Storas tå är blå och lite svullen, men hon har bara påpekat det en gång idag, när hon först fick syn på det på morgonen. Sen ingenting! Så skönt att det inte gör ont längre.

eftermiddagen bestod av besök av galna gänget ifrån Dhala (?). Mycket roligt och trevligt. Barnen leker och har kul ihop, och jag njuter av att få träffa en annan vuxen människa för att snacka skit med!! En bra dag med andra ord! Hoppas de inte dröjer allt för länge till nästa gång!

Stora gick i däck tidigt kan man lungt säga, tufft och leka hela dagen.

Lillfisen blir jag däremot inte klok på. stora var enekl som liten, la henne på en kudde i knät och gungade så sov hon, så var det hela tiden. Lillfisen däremot byter ju rutiner varenda eviga väcka. Ikväll fungerade det inte alls. Slutade med att hon somnade i soffan utan sövning...smidigt förvisso, synd bara att det tog en timme innan ajg kom på de!!

Dessutom är ögoninflammationen här för tredje gången nu! Va fasen, en gång i månaden på en bebis är väl ändå något för ofta?

Sen måste jag dock klaga på en sak gällande den här dagen. Varför i hela helvete utgår alla program för Idol??? Lägg den skiten på en tid i veckan och låt oss andra se det som SKALL gå!! Snacka besviken när jag insåg att robinson inte gick...blä!

Jaja Godkväll för imrogon skall jag och lillfisen på after work!

Kommentera

Publiceras ej