Höstdag

0kommentarer

En riktig härlig höstdag har det varit idag, och jag känner att jag varit ganska produktiv. Kanske inte så produktiv som jag faktiskt kan vara, men helt klar mer än soffpotatis.

Sökt två jobb har jag gjort, lika bra att börja kika runt här på jobbmarknaden. Varit och handlat mat med BÅDA barnen, första gången för mig faktsikt (nästan så man får skämmas). Dock så bekräftades inte en endaste av mina farhågot. Gick super bra!!! Lillfisen satt i vagnen och var så nöjd, stora gick med egen liten vagn och hjälpte sin mamma så duktig i hela affären!

Resten av dagen har ägnats åt lek och bus, en promenad till kossorna tillsammans med mormor blev det med. Sen unde rkvällen har jag och stora lekt följa John, något hon lärt sig på dagis kanske?

Nu väntar jag bara på att barnen skall somna så jag kan glo på tv i lugn och ro.

Gokväll

Kommentera

Publiceras ej