Årets sista bad!

1kommentarer

Idag intogs antagligen årets allra sista bad i sjön. Tyvärr glömde jag kameran, så har inga bildbevis att uppvisa här. Stora njöt av att få bada i de jätte "stora" vågorna. Haha en bris på vattnet som i princip slår omkull henne varje gång, och lika roligt var det varje gång tycke hon. Sen satt vi i morgonrock tillsammans med mormor och värmde oss på stenen. Jag gjorde i och för sig bara kärringdopp...tyckte de räckte.

Lillfisen blev idag hela tre månader gammal! Så grattis till ditt första kvartal här på jorden älskade tösabit! Hon är fortfarande en mycket harmonisk bebis med ett underbart jollrande tal. Hade glömt bort hur härligt ljud det är att lyssna på. Hon är mycket förtjust i att man tala med henne och vill helst sitta upp hela tiden för att se omvärlden. Rösten och synen av storasyster resulterar i ett glädjetjut varje gång. Sover gör hon som en dröm. Sen några veckor tillbaka slocknar hon som en stock vid åtta nio på kvällen och vaknar runt åtta på morgonen för mat. Kan ju inte vara bättre!

Själv ska jag nu sätta mig och sortera ut lite kort som skall användas till ett collage

1 kommentarer

Petra Lindemann

05 Sep 2011 11:48

Själv har jag inte tagit första doppet än denna säsong!

Kommentera

Publiceras ej