Sicken kväll!

2kommentarer

ah vilken härlig överasskning igår. Sambon var hemma redan vid halv nio! Korkade upp en flaska vin och tittade på en film, mycket tjöt blev det med. Kan inte ens minnas sist vi satt på det sättet, bara vi två! att jag längtar till Göteborg nu, när vi ska sova på hotell alldeles ensamma! Det blev en mycket trevlig kväll i alla fall!

Vi kom även fram till en sak igår, när det är mörkt ute, bara ljus tända i huset så är vårt hus faktistk ganska fint!!

Nu ska jag försöka piggna till här och sen tända i pannan, för det är ju kallt som fan ute!

2 kommentarer

Natalie

25 Oct 2011 07:51

Meh! Göteborg!?! Självklart ska ni sova ensamma (om ni inte vill ha mig gosandes i mitten förstås), men ni kanske har tid för en liten kopp kaffe och en kram??

:)

Frida

25 Oct 2011 08:13

De tycker jag låter som en lysande idé :)

Däremot är jag ganska säker på att du inte vill gosa i mitten i sängen haha ;)

Vi kan ju höras framåt, vi ska inte dit förräns i slutet på januari, så är ett litet tag kvar :)

Kommentera

Publiceras ej