Saknar min Martin

1kommentarer

Fick syn på denna underbara bild tidigare idag. Alla barn är värda en helt egen liten beskyddare att ha med sig i sängen, oavsett om det är en kanin, snuttis, hund, handduk och så vidare :)





Kvällen har tillbringats på föräldrarmöte på dagis, så där lagom kul måste jag nog påstå. Stannade bara en timme, kände att det var dags att åka hem till barnen sen. Tydligen rätt känsla då det var en lätt stressad mormor, ledsen bebis och vaken flicka.

När barnen väl var i säng fick jag en behövlig pratstund med min mor, skönt, lite av grubblerierna försvann och en del ersattes med andra. Glad för att hon gillade de jag hade valt ut :)

Då jag är sjukt trött, skulle kunna lägga mig och sova på staketet utan problem, så ska jag strax i säng. Var en extremt tidig morgon idag och en sen kväll igår, dålig mix.

GodKväll

1 kommentarer

Petra Lindemann

05 Oct 2011 11:56

Vill bara säga att du är fantastisk!!

Kommentera

Publiceras ej