Nu inväntar vi 02:00...

0kommentarer

...för då börjar vår helg. Nu är det ju mitt i natten förvisso, så egentligen börjar väl itne helgen förräns alla vaknar (vilket är storas jobb å¨morgonen), men från och med klockan två på natten så är hela familjen hemma tillsammans fram till måndag, åh dessa helger!

Tänkte att jag skulle trotsa vädret idag, ge mig ut med barnen i regnet, min tanke var att lillfisen skulle sova så kunde jag och stora hoppa i vattenpölar, hälsar på korna och fåren, kastar sten i ån och så vidare. Vad händer, jodå, båda två somnade i vagnen i eftermiddags. Så det var egentlgien bara jag som trotsade vädret, och bara för att så hoppade JAG i en vattenpöl själv! Så det så!

Annars har det varit en riktigt skön dag hemma, byggt mycket duplo, tekalas är något som inträffar ofta här hemma (dock så är det alldeles för varmt att dricka så ingen får dricka för stora), pusslat har vi med gjort och även tittat på Pippi. Ja vi har underhållt oss ganska bra faktiskt. Lillfisen provsatt barnstolen för första gången i köket, vilket stora tyckte var lysande och försökte genast trycka in ett kex i munnen på henne. Tanken var ju god men med tanke på spottandet och fräsandet så var det nog inte så uppskattat.

Nu blir det sängen för mig, för morgondagen blir intensiv för hela familjen, återkommer om de!

Kommentera

Publiceras ej