hm hm

0kommentarer

Var ju ett tag sen igen, det är svårt att hålla uppe motivationen til att skriva ibland. Tanken att sluta skriva helt och hållet har väl slagit mig ett par gånger, vi får väl se hur det bli med den saken. Ska suga lite till på den karamellen.

I lördags bestämde jag och sambon att vi skulle fira våra födelsedagar. Vi fyller år med en månads mellanrum, och istället för att ha två kalas tyckte vi att det blir smidigare med ett. Så i lördags kom våra föräldrar för att äta god (hoppas jag) mat, skitprat och bara ha det trevligt. Personligen måste jag säga att det var jätte kul, en riktigt härlig kväll. Synd bara att svärföräldrarna var tvugna att åka hem tidigt på kvällen, men sånt är livet ibland. Kvällen var lyckad hur som helst!

Söndagen som faktist var den dagen jag fyllde gammal var väl däremot ingen större hit. Fick dock ett jätte uppskattat paket, som jag komemr ha stor glädje av. Sen låter vi det stanna med det tror jag.

Nu ska jag passa på att ta en powernap medans lillfis sover...ska försöka återkomma under kvällen istället...

Kommentera

Publiceras ej