Godmorgon godmorgon!

1kommentarer

Ja lite bättre ´ön igår. Istället för kvart över sex var klockan tjugo över sex när stora tyckte det var hög tid att gå upp. Vi kan väl säga så att vi inte riktigt var överrens i denna fråga, och då anser jag att som vuxen borde jag ha vetorätt i alla frågor! Men tydligen inte...

Då jag ska på arbetsintervju idag så hade jag ju helst varit lite mer utvilad än vad jag är, men är väl bara att göra det bästa av situationen. Förklaringen till att jag är så trött är lillfisen aka diktatorn. Det har visat sig att diktatorn har sina brister. Vi började ju med smakportioner för en och en halv vecka sedan, lillfisen tyckte det var himla smasikgt. Men hon blir ju förstoppad av ingenting! Så nu gör jag en paus i allt ihopa och kör på helamning ett litet tag till för att se om hon kan få ordning på magen. Hon är fortfarande världens goaste unge, klagar aldrig i princip, men vill ju nartuligtvis nu äta hela tiden, och även natten igenom! Jag ör ju inte riktigt van vid det då vi aldrig har sysslat med sådana nattvanor, men jag hoppas det är för en tid bara.

Nu ska jag se till att få på barnen lite kläder (mycke kläder) och sen ut på en morgonpromenad. Därefter blir det lek tills barnen farfar kommer, för sen bär det av mot en stad och hopps på att jag får MVG på intervjun!

Ha en bra dag!

1 kommentarer

Josefin

26 Oct 2011 13:50

lycka till på intervjun, håller mina tummar!

Kommentera

Publiceras ej