Bloggtorka igen

0kommentarer

Ja, skäms på mig, men har fasen inte orkat eller haft tid för detta på sistonne.

Renorveringen på ovanvåningen är äntligen igång, så förhoppningsvis har barnen ett rum som senast jul. Så min far (Vladde) och sambon har hållt på hela helgen och bankat och dåntat. Stora har tyckt de varit jätte intressant, och har varit och hjälpt till en del.

Jag har agerat mjölkkossa, kock, servitör, lektant, städerska etc hela helgen. Inte för att jag brukar agera dessa saker, men brukar inte behöva göra det själv från morgon till kväll, helt klart värt det om det innebär att rummet blir klart tidigare. Däremot måste jag erkänna att jag är något sleten...

Önska det hade varit en lugn dag idag, men icke, vidare till minisim i eftermiddag, så har jag tur går allt som det ska med läggingarna ikväll så kan ajg gå i däck samtidigt (hyfsat tidigt)

Känner att texten är något osammanhängande, men det är tröttheten som satt in, så går en sväng till soffan nu istället när lillfisen tillåter de...

ha de

Kommentera

Publiceras ej