Bakslag

0kommentarer

Blev ett smärre bakslag gällande gröten för lillfisen. Inte för att det var något strul på det sättet, men det blev helt enkelt inte av idag. Hon hann somna för kvällen, något tidigare än normalt kan man väl säga. Så nytt försök imorgon helt enkelt!

Däremot måste jag säga att med andra barnet har jag mycket sämre koll på mattider. Hon äter när hon är hungrig, hon går upp i vikt precis som hon skall, så inget problem där. Problemet ligger hos mig, jag har inte koll på vilka tider hon äter. Är det bara jag som upplever det så med andra barnet? Med första så hade man stenkoll på ALLT! Nu, ingen aning, allt går på automatik känns det som...Vilket gör att det känns nästan svårare att börja med vanlig mat denna gång...märkligt.

I alla fall, lillfisen sover, stora leker på sitt rum (ska ligga i sängen egentligen, så snart dags att gå upp och säga till IGEN). Men att jag har hela undervåningen för mig själv vid den här tiden på kvällen hör verkligen inte till vanligheterna. Lite konstigt.

Och ännu konstigare blir det imorgon när stora åker till sin farmor och farfar i två dagar...blir bara jag och lillfisen imorgon kväll, det om något blir konstigt!

Nu diska upp efter kvällsmaten och sen invänta Greys...

Kommentera

Publiceras ej