Yabba dabba do

2kommentarer

en sak med att skriva här som är lite tråkigt, det är att man ser att en massa är inne och läser men väldigt sällan lämnar någon ett avtryck...mycket trist tycker jag.

I media för tillfället så skrivs det en hel del om OG:s hemsida, där de hänger ut sexualbrottslingar med namn, personnummer och adresser. Har surfat runt lite på olika forum där det diskuteras just detta. Till skillnad mot vad marioriteten verkar anse så tycker jag det är helt åt helskotta fel att göra så. Sen tycke rjag det även är värt att fundera på hur korrekt en sådan sida är!

Ja, en liten fundering, ska inte gå in djupare på det än så mer än att jag tycker det är väldigt väldigt fel att hänga ut människor på det sättet. Skulle någon vilja ha en utveckling av den åsikten får ni väl hojta till, men med tanke på hur få som faktsikt kommentera så tvivlar jag starkt på det.



Då jag och stora var uppe i ottan (SNARK) ska jag passa på att vila ögonen en stund innan lillfisen vaknar...

2 kommentarer

Sanna

07 Nov 2011 09:39

Jag är skyldig! Är inne varje dag och läser, men är en sjukt dålig människa!! Jag vet!! MEN, nu vet du att jag läser trots att jag inte kommenterar!! :-)

Petra

07 Nov 2011 20:59

du vet.... =)

Kommentera

Publiceras ej