Shoppat loss!

1kommentarer

Oj oj de två senaste dagarna har påverkat lite, igår blev det nätshopping, kläder till stora och lite till lillfisen. Idag blev det en tur till storstaden med mor och barn för att kika runt lite. Passade på att köpa det som var slut på nätet och även en födelsedagspresent till sambon min.

En sak kunde konstateras i alla fall, hade detta på känn redan men nu är det säkert. Stora har en sko - och väskfetisch!

Skulle ha henne att prova vintermössa (hennes har gått upp i rök), det gjorde hon så gärna tills hon fick syn på en ställning med en massa små röda och rosa väskor, oj hon skulle ha alla! Trädde på dem på armarna och knallade stolt iväg. En inte lika lycklig mamma springer efter för att stoppa en lycklig nästan väsktjuv. Kom överrens om att en kan hon få (kostade billigt kan tilläggas), då ska vi ägna en tio minuter åt att välja exakt rätt väska! När jag väl tro att nu kan vi gå vidare...HA fel av mig. Då får hon syn på en ställning med en massa fina skor. Hon satte sig direkt på golvet och började ta av sig sina egna skor för att börja prova (sko himmelriket!). DET lyckades jag dock avstyra, tur de!

Lillfisen fick sig en helt ny panikinhandlad uppsättning kläder ungefär direkt när vi anlände till köpcentrat. Klantiga jag missade visst det där med ombyte (brukar ju inte behövas, men ok skäms på mig). Sen låg hon lycklig i vagnen och kikade på allt medans vi handlade.

Som vanlgit, inget till mig. Börjar misstänka att jag är oförmögen att handla till mig själv. Det enda jag fick idag var en härlig skallabank...

Två alvedon och kudde gör nog susen!

Godnatt

1 kommentarer

Petra Lindemann

23 Nov 2011 12:45

Välkommen till den fantastiska flickvärlden. Min dotter har fortfarande dessa fetischer kvar!!

Kommentera

Publiceras ej