Nu så!

2kommentarer

Har varit lite lätt kaotiskt här hemma senaste dagarna. Det har ju en ypperlig förklaring (tur de!), igår så hade vi dop för lillfisen här ute i skogen. Det var en mycket lyckad dag och kväll, hade jätte roligt! Enda som är synd är att man inte hinner sitta ner och prata med alla, men så är det ju när man är många.

Lillfisen fick så mycket fina saker! Även stora fick en och en annan paket...

Vem vet, någon dag kanske det även kommer upp kort från gårdagen, men då vi glömde ta kort så kan det dröja innan jag lyckats få fatt i alla kort från alla andra...men ska göra ett bra försök i alla fall.

Måste upprepa mig känner jag, det var så trevligt och roligt igår! Tack alla för att ni gjorde vår och självklart lillfisens dag superbra! Och ett speciellt tack till min mor och svärmor som fixade den goda maten, och självklart ett tack till faster Petra som tog kökstjänsten (trots protester från min sida)!

Jag lämnar nu detta härhän och skriver lite mer när jag fått fatt i korten. Dagen idag består av städning här hemma av mig (det behövs!) och sambon städar cafét där vi var igår. Sen skall det smaskas god smårgåstårta!

Bonusen igår var att det kom fyra stycken personer varav två små människor (som stora tyckte var mycket roligt att leka med), vill säga till er (även om ni nu inte läser detta så kanske det vidabefodras) att jag ( med familj) är väldigt glada för att ni ville komma och göra denna dag fin. Synd att vi inte hann prata mer men jag hoppas verkligen att det kommer fler tillfällen till sådant! Jag vill även att ni ska veta att ni är mer än välkomna till allt! :)

Nu ska jag titta lite på dumburken medans mina golv torkar till så jag kan placera ner allt på golvet igen...ha de!

2 kommentarer

josse

20 Nov 2011 12:13

Tack själv, vi hade jättetrevligt igår. God mat och god fika (Seb hälsar att ni ska spara kakor till på lördag förresten.... :P )

Petra Lindemann

23 Nov 2011 12:42

Kökstjänsten var trevlig. Det blev en trevlig pratstund med din älskade mamma. Det var tyvärr längesedan!

Kommentera

Publiceras ej