Något försenade vuxenpoäng

2kommentarer

Usch, idag gjorde jag något som var väldigt väldigt länge sedan. Jag gick till tandläkaren på en akuttid. Har inte beträtt den ondsefulla marken sen jag blev tvungen att betala för det. Mitt resonemang hittills har då varit att varför skulle jag betala för att lida? Verkar korkat.

Men idag var jag då där trots allt, och innan någon skriker hycklare...(vilket jag nog är kanske eventuellt), min tandställning hade börjat lossna, mindre behagligt kan jag säga. Sen att den skulle plockats dän för en fem sex år sedan hör ju inte hit. det är då nästan tio år sedan jag var hos tandläkarn och det var fasen lika jäkla obehaglgit denna gång.

Men nu är jag hemma utan tandställning vilket däremot är riktigt behagligt. Sen att jag ska tillbaka imorgon igen (privattandläkare) för en allmän undersökning tyder verklign på vuxenpoäng. Sen har jag även satt upp mig och sambon i kö till folktandvården...

Kul inlägg det här va?!

Blä....nä hundpromnad och sen krypa ner under täcket tillsammans med Mr Koontz

2 kommentarer

sofia

25 Nov 2011 09:52

skit i folktandvården... håll dej till den privata (om du gillar honom/henne) annars får du ändå bara göra en ny allmänundersökning hos folktandvården, onödiga pengar!

Karin

25 Nov 2011 11:22

Oj, ja det kanske var dax för ett besök ;)

Kommentera

Publiceras ej