Lite körigt har det varit

0kommentarer

Har inte riktigt haft tid att sätta mig vid datorn så mycket senaste dygnet, vilket jag själv anser är fullt förståeligt.

Elen kom faktsikt tillbaka igår på dagen, har nog aldrig blivit så överraskad tidgiare som när alla maskiner och lampor startar samtdigt. Då märkte man först hur tyst det har varit i huset. Sambon fick vända och åka hem igen, då elverket inte behövdes längre. Däremot så har vi haft en hel del att stå i senaste dygnet som ni kanske förstå.

Nu börjar det bli ordning i torpet igen, källaren är nästan torr, veden inte lika torr men lite mer staplad i alla fall.

Till något helt annat då, har ett mindre problem med lillfisen här hemma. Hon har ju lite märkliga idéer för sig gällande mat som jag tidigare skrivit om. Dessa har däremot accelererat senaste dagarna. Hon är fortfarande glad och nöjd, så inga problem med magen. MEN, hon vägrar fortfarande flaska, vilket inte bheöver vara ett problem egentligen. Problem blir det däremot när ungen hälften av gångerna vägrar ta bröstet. Vad sjutton gör jag då?

Hon äter en del vanlig mat, men inte närheten av vad som är tillräckligt för att enbart stå sig på de. Kan ta ikväll som ett exempel, sista hon hon va en halv portion gröt vid klockan fem, sen somnade hon kvart i sju utan något mer. Nu kommer hon sova tills imorgon bitti om jag känner henne rätt. Några förslag vad man gör med någon som knappt är sex månader som vägrar flaska och nästan helt brösten?????

Nu återgår jag till filmen...bye bye

Kommentera

Publiceras ej