Känns inte riktigt som lördag

1kommentarer

Denna lördagen har det varit jag och flickorna, sambon drog till Göteborg för att gå på konsert. Hade det inte varit för lillfisens mat (alltså mig) så hade jag varit med, lite synd för det hade varit riktgit kul men bara att gilla läget då hon inte är redo att lämnas bort än på länge verkar de som.

Då jag trots allt ville få lite helgkänsla, och inte bara en jäkla vardagskänsla så packade jag inet barnen i bilen och åkte hem till mina kusiner (nu var förvisso bara en kusin hemma och dennes föräldrar). Komma ur huset lite och få ptata och umgås är precis vad jag behövde. Dessutom som blev vi bjudna på en riktigt delikat middag (Ja käre dromedar den var delikat!) med tillhörande efterätt! Kan det bli bättre?! Skulle inte tror de!

Nu är vi åter hemma igen, barnen sover gott båda två och jag passar på att titta lite på skräck när sambon ändå är ur huset!

Ha en trevlig kväll folket!

1 kommentarer

Petra Lindemann

15 Nov 2011 12:03

Alltid lika trevligt när du kommer. Men du kommer inte att få dromedaren att tycka att den maten är god. Men jag brukar göra annan god mat till honom så att han håller sig lugn!

Välkomna åter!!

Kommentera

Publiceras ej