Idag leker jag hemmafru

3kommentarer

På lördag ska vi ju då ha dop för lillfisen här ute i skogen. Tanken slog mig att det kanske är lägligt att bjuda på något till kaffet (först smårgåstårta dock), så idag har det hittils bakats sex omgångar muffins, två omgångar syltgrottor...har stått i köket sen jag gick upp imorse (som förövrigt vad alldeles för tidigt). Det kanske inte låter så mycket, men med tanke på att jag även har två barn hemma som kräver sin tid och uppmärksam så är jag jäkligt nöjd med mig själv!

Nu åkte stora till sin mormor så jag kan fortsätta en stund till, dock så tar jag en välförtjänt paus i soffan tillsammans med lillfisen för min rygg gör skitont nu!

Sen att stora åkte iväg med fyra par trosor på sig (utanpå jeansen dessutom) tänker jag inte kommentera...

Om en liten stund återgår jag till att göra snoddar (eller vad fan de nu heter) och sen en jäkla massa negerbollar (och man får fortfarande säga så!). Ska bli något mer med, men det hänger på hur mycket jag hinner med...så de hinner jag fundera på.

Back to work...

3 kommentarer

Karin

18 Nov 2011 00:36

Åh, lycka till med dop i skogen!! Mysig tid för dop...

josse

18 Nov 2011 08:31

Oh jisses vad du har bakat! Ska smaka gott :D

Petra Lindemann

18 Nov 2011 11:01

Ser fram mot allt gott!!

Kommentera

Publiceras ej