I ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut...

1kommentarer

Hur många gånger kan man sjunga den på en dag OCH på hur många olika sätt? Väldigt väldigt väldigt många gånger kan jag upplysa er om! Stora verkar aldrig tröttna på den!

Idag har faktiskt jag varit hos fotografen och förevigat mitt vackra ansikte. Synd bara att jag såg fullständigt galen ut på kortet jag log på, så istället blev det en blek glåmig sur tant som fastnade på kortet. Känns ju nästan tveksamt om de godkänner detta till nya körkortet. Fixat är det nu i alla fall, och förhoppningsvis får jag nu fortsätta köra bil i tio år till.

Bra nyhet, efter många dagars trugande med vällingflaska till lillfisen som hela tiden enbart resulterat i skrik, skrik och lite mera skrik och sen slutat med en snyftandes bebis vid bröstet. Ikväll drack hon ur flaskan, inte mycket, verkligen inte mycket, men hon drack!! Ser detta som en vinst!

Nu ska jag fortsätta elda så vi slipper frostskador när vi stiger ner på golven imorgonbitti!

Godkväll!

1 kommentarer

Petra Lindemann

16 Nov 2011 12:13

Härligt att den lilla fisungen drack välling!! Varva tomtesången med stampsången!

Kommentera

Publiceras ej