Har jag blivit dement?

1kommentarer

Började faktiskt undra där ett tag. Letade som en galning efter min bok som jag tänkte skulle vara min kvällsunderhållning. Hittar den inte! ett par timmar senare ska jag micra välling, vad finner jag då i micron om inte en bok?!?! Så antingen börjar jag på allvar bli dement eller så har stora varit i farten.

Fick frågan förresten vart vi ville skaffa hus. Då jag inte använder mig av så många namn i den här bloggen, nöjer jag mig nog med att skriva att jag önskar flytta tillbaka till min hemkommun, dock inte i stan utan på landet, ungefär som jag själv växte upp :) Hoppas det är utförligt nog.

Sen har jag även ytterliggare en gång påmint käre faster om att ringa min mor. Så glöm nu inte det!!!

Och Alex, haha lungt och jag tackar och niger för fullt, ska även hälsa mor min!

På tal om något helt annat, undra hur denna natt blir då lillfisen somnade klockan sex?! Ajajaj....

Nu lite tv innan hunden ska få sin obligatoriska promenad, sen blir det en micrad bok i sängen.

1 kommentarer

petra lindemann

10 Nov 2011 02:13

Modern uppringd. Sjöng fö henne, hon påstod att ingen gjorde det igår. Illa!

Kommentera

Publiceras ej