Brandlarmet tjuter!

0kommentarer

Vilken jäkla röstkapacitet lillfisen har! Kan ju för sjutton väcka de döda till liv...men så länge det är ett glatt tjutande tänker jag inte klaga allt för mycket trots den begynnande huvudvärken.

Jag har insett att lillfisen är nog fasen snäppet envisare än vad hennes syster är. Vill faktiskt inte veta vad det kommer att sluta. Ända sen hon föddes har hon haft fixa idéer gällande mat. Helt plötsligt kunde hon och gör fortfarande rata ett visst bröst (inga sympatiser för mig där inte) för att enbart äta på ena sidan, oavsett om det finns mat eller inte, hon SKALL äta på den sidan! Sen att jag ligger på gränsen för mjölkstockning skiter väl hon i, och sen hux flux byter hon favoritsida...hopplösa unge.

Lillfisen blir ju sex månader om någon vecka, tiden går fort men när det gäller vanlig mat går tiden mycket mycket sakta. Hon Vill inte och tänker inte äta något.

Gröt går hyfsat, men det är det ENDA som hon äter. Allt annat bara tvärvägrar hon, smakar lite och sen spottar och slåss hon resten av tiden. Vällings som verkade börja fungerar förra veckan, HA bara skojade. Bakslag i helgen, så nu skriker hon så fort hon ser flaskan.

Jag vet inte längre vad jag ska göra, som sagt, på gröt kan hon ju inte leva direkt...tips någon!?!?!

Kommentera

Publiceras ej