Sjukt störande

3kommentarer

Insåg precis efter fått frågan av en kompis om jag läst hennes kommentar på min blogg, att jag får fan inte upp alla kommentarer, utan jag måste gå in i själva bloggen, den sidan som alla andra ser. Lite störande då jag upptäckte att jag hade flera kommentarer som låg och väntade sen ganska lång tid tillbaka. Så härmed ber jag om ursäkt för detta, då jag inte givit något respons på dessa. Ska från och med nu gå in och kika lite oftare på den sidan istället för min sida för att se vad som skrivs.

Har haft ytterliggare namndiskussioner här hemma. Och det lutar nog åt Gabriel och Loke när det gäller pojke. När det gäller flicka har vi några fler alternativ: Lykke, Elin, Freja och Klara.

Varför är det mycket enklare att komma på flicknamn?? Lite jobbigt då jag faktiskt misstänker att detta är en pojk.

förresten, har fått in lite gissningar på när bebisen kommer anlända, så tänkte skriva en liten lista på det framöver. Men om någon är intresserad av att vara med och gissa så lämna en kommentar om när och vad det blir :) Tips från coachen är att beräknad datum är 14:e juni. Dottern föddes tre dagar innan sitt utsatta datum. Själv tror jag att jag kommer gå över tiden, min sambo tror inte. Men jag återkommer med en lista på gissningar där även min och sambons står med. Så kommentera gärna vad ni tror!

Nu väntar jag alldeles strax hem dottern! Jippie!!!

3 kommentarer

Alex

03 May 2011 19:43

Jag tippar pa nationaldagen 6 juni :)

Petra Lindemann

04 May 2011 10:03

Freja är ett bra namn. Gabriel likaså. GLÖM LOKE det är väl inget mineravatten som ska komma ut ur magen!!

eworjlehy

16 Oct 2012 12:14

Wijap qimobove, iju iyodiv ipoga e ugoraqoyu onukay bosopotip be puvi ejok!!!

Kommentera

Publiceras ej