Ny vecka

0kommentarer

Igår var det ju mors dag, som om någon lyckades missa detta. Nja, i och för sig blev det inte så mycket firande i det här huset heller, så snabbt som attan hade sambon fixat biobiljetter till kvällen. Underbart att få gå på bio och tillbringa lite tid ensamma, så jag klagar absolut inte. Förmiddagen tillbringades i badhuset till dotterns stora glädje. Det är nog en fisk egentligen förklädd i en barnakropp. Ungen tror ju att hon kan simma! Med stor betoning på "tror"!

Idag har det rensats land och inte mycket mer. SKa strax iväg för att hämta hem mitt älskade lilla monster för att därefter hälsa min mor välkommen hem ifrån cykelsemestern. Detta gör vi genom att se till att hon bjuder oss på kvällsmat! Inte mer än rätt hahah

nähä, om jag skulle städa av lite snabbt och sen bege mig. Inga långa inlägg för närvarande, har inte tiden till det och framförallt är inte motivationen på topp när man nebart går och väntar.

Kommentera

Publiceras ej