Måndagen kom lite för fort tycker jag

0kommentarer

Jäkla vad fort denna helg har gått!

 Igår fick vi ju finbesök av Petra och hennes karl Oskar, alltid lika kul att träffa dem, så jäkla synd bara att det inte blir oftare. Förhoppningsvis blir det förändring på det sen när jag är föräldrarledig.

Idag skulle jag ha sovmorgon, jag fick det med. Så synd då bara att jag sover så kasst nu för tiden. Vaknar flera gånger på natt, svårt att somna och svårt att sova vidare. Så halv nio gick jag upp i alla fall för att följa med ut på en långpromenad med resten av familjen. Sen blev det tjöta lite med grannarna, lämna barnet på dagis, klippa gräsmattan, betala räkningar och nu bara sitter jag här som en säck potatis tills det är dags att tända pannan och diska innan mitt älskade monster ska komma hem! Ja, en ganska produktiv dag tycker jag nog ändå hittills.

som sagt, ska vila kroppen en stund... ha de

Kommentera

Publiceras ej