Lita inte på mig just nu

0kommentarer

Löften här på bloggen är inte mycket värda har jag märkt. Lovade ju att återkomma under gårdagskvällen, det gjorde jag inte :p Så ska inte lova i fortsättningen att det kommer inlägg, det lär det ju göra men när och hur det håller jag osagt så blir det inte dumt.

Sambon har fått fast jobb!! så underbart härligt!! Grattis älskling!

Jag och dottern lyxkade till det med pizzeriamat i byn idag och därefter hälsade vi på mina kusiner. Länge sedan var det och mycket trevligt. Får försöka göra det snart igen tror jag. Hade även en förhoppning att detta skulle göra dottern trött, lättlagd i rätt tid. ack så fel jag hade! Hon somnade för fem minuter sedan...suck...så¨ingen unge i minuten här inte idag.

Övrigt, jodå lyckades sova bort halva dagen idag, bra jobbat tycker jag. Så det ser fortfarande ut som ett katastrofläge här hemma och bbväskan är fortfarande inte packad och sängen är inte bäddad till bebisen. Dotterns urvuxna kläder är inte heller nerpackade i kartong utan ligger spridda lite över halva huset. Suck, jag ligger efter....blä

Jaja, avslutet på denna kväll blir en inte så ovanlig hundpromenad och därefter titta klart på snyggingen på tv...Depp alltså....mumsbit där!

God Kväll

Kommentera

Publiceras ej