Känner mig duktig!

1kommentarer

Måste bero på vädret, sicken energi jag har haft hela dagen, så underbart hela dagen.

Har tillbringat eftermiddagen hos min moder tillsammans med det lilla monstret så klart. Där blev vi bjudna på goa isterband vilket sannerligen är en lyx då sambon inte gillar det, så äts det inte överdrivet ofta i detta huset. Därefter var jag och dottern ute på en promenad med hunden, dottern håller i kopplet vilket faktiskt är mycket smidigt har vi kommit på. För ungen lyssnar inte på oss men det gör hunden, och så länge hon hänger i andra ändet av kopplet så kommer vi faktiskt dit vi ska haha

Gräset är klippt, landet rensat, tvätten vikt, sista räkningen betald (fattig!), disken fixat så nu har jag gjort mig förtjänt av en stund framför dumburken innan det är dags för pondus dags i sängen!

Ha en härligt kväll hörrni för det har jag haft :) Enda som saknas är ju att ungen tittar ut, men jag räknar med fyra veckor till tyvärr...

Ha de

1 kommentarer

Karin

31 May 2011 18:12

Låter härligt och vilka fina bilder. Här hos mig har vi haft spöregn i en vecka typ och idag har min minsta son fått magsjuuuka! Men det går ju på nåt vis ändå =) Trevlig KHF-helg....

Kommentera

Publiceras ej